Premiera - schita de design a noului SUPERB facelift

Mladá Boleslav, 7 mai 2019 – ŠKODA a dezvaluit o schita de design a facelift-ului SUPERB, prezentând astfel in premiera primele detalii ale modelului revizuit. Premiera mondiala a facelift-ului familiei SUPERB va avea loc in capitala Slovaciei, la Bratislava, in luna mai, in cadrul Campionatului Mondial de Hochei IIHF 2019. ŠKODA este sponsorul principal al Campionatului Mondial inca din 1993, adica de 27 de ani, dar foloseste acest eveniment international acum in premiera pentru lansarea unui model auto.

 

Schita de design a noii ŠKODA SUPERB prezinta faruri cu forme precise, proiectoare de ceata distinctive, precum si grila radiatorului specifica modelelor ŠKODA. Inscrisul ŠKODA din spate inlocuieste emblema marcii si reprezinta o premiera pentru modelul SUPERB. Fiind nava-amiral a marcii ŠKODA, modelul cu o istorie ce a inceput in anii 30 prezinta mereu cele mai noi inovatii ale marcii in domeniul designului si al tehnologiei, dar si al utilitatii practice. Modelul de top rafinat confera substanta aspiratiilor marcii ŠKODA de a oferi autovehicule cu cel mai ridicat grad de calitate, care sa le asigure clientilor spatiu generos si numeroase dotari din segmentele superioare ale pietei.

 

Modelul de top cu istorie indelungata

Povestea SUPERB, incepe in anul 1934, cu modelul SUPERB originar, produs la unitatea de fabricatie din Mladá Boleslav. Incepând cu 1947, nava-amiral a marcii a fost primul model produs de ŠKODA la fabrica sa din Kvasiny. Denumirea SUPERB provine din latinescul „superbus”, care inseamna exceptional, excelent sau extraordinar. Dupa o pauza de peste 50 de ani, modelul modern ŠKODA SUPERB si-a insusit din nou toate aceste calitati, revenind pe piata in 2001. SUPERB in versiunea sa moderna se afla acum la a treia generatie si a devenit la fel de popular in rândurile familiilor si ale clientilor persoane fizice, cât si in cele ale companiilor, fiind o masina confortabila de business si de flota. In aprilie 2017, a treia generatie a navei-amiral a marcii ŠKODA a sarbatorit 1 milion de masini produse.  Pe ŠKODA Storyboard veti gasi o prezentare interesanta a generatiilor anterioare ale modelului SUPERB.

 

Sponsorul principal de cursa lunga

Fiind un sport dinamic, fascinant si pragmatic, hocheiul pe gheata se potriveste perfect producatorului auto ceh si reprezinta, alaturi de ciclism, pilonul principal al strategiei de sponsorizare a marcii ŠKODA. Producatorul de automobile este inca din 1993 sponsorul principal si partenerul auto al Campionatul Mondial de Hochei IIHF. De fapt, marca a fost inca din 1992 partenerul auto oficial al rundelor finalei Campionatului Mondial, care au avut loc in Praga si Bratislava. Acum, in capitala Slovaciei, marca isi completeaza activitatea in domeniu folosind in premiera a aceasta scena internationala pentru o lansare de model.

 

Fiind sponsorul principal al Campionatul Mondial de Hochei de 27 de ani, marca detine recordul in privinta celei mai indelungate sponsorizari din istoria campionatelor mondiale sportive.