1. Noutati
  2. ŠKODA ROMÂNIA DEZVĂLUIE REZULTATELE CELUI MAI INEDIT STUDIU DE PIAȚĂ
03.02.2021
STIRI DE LA SKODA

ŠKODA ROMÂNIA DEZVĂLUIE REZULTATELE CELUI MAI INEDIT STUDIU DE PIAȚĂ

CE MUZICĂ PREFERĂ ROMÂNII ÎN DRUMURILE CU MAȘINA?

m
  • Comunitatea ŠKODA a votat muzica preferată în drumurile cu mașina
  • Prezentarea celor 8 alternative a fost făcută pe parcursul a patru săptămâni
  • Stilul câștigător este cel Latino

 

București, 16 decembrie 2020 - În 23 noiembrie s-a dat startul votării celui mai ascultat stil de muzică în drumurile cu mașina. Cu patru săptămâni înainte, ŠKODA România a început prezentarea a 8 video-uri diferite, fiecare dintre ele abordând un nou gen muzical aflat în cursa către vârful topului. La finalul celor aproape 1.700 de voturi s-a desemnat câștigătorul: stilul Latino.

 

În luna noiembrie ŠKODA România a lansat campania #octaviamusicchallenge. Timp de patru săptămâni pe pagina de Facebook a mărcii au apărut 8 video-uri, fiecare dintre ele abordând un nou gen muzical. La finalul seriei, iubitorii de muzică au fost invitați să își susțină favoritul, votând printr-un comentariu genul muzical pe care îl preferă în drumurile lor. Votanții au fost recompensați cu multe premii ŠKODA, inclusiv ocazia de a testa Noua ŠKODA OCTAVIA.

 

"Știm că ne place să ascultăm muzică în mașină, la volan, atunci când avem de făcut drumuri mai scurte sau mai lungi, indiferent dacă suntem singuri sau împreună cu cei dragi. Dar noi, la ŠKODA, am fost curioși să aflăm ce fel de muzică ascultă românii cu cea mai mare plăcere. Așa că am lansat #octaviamusicchallenge și am aflat. Muzica Latino este în topul preferințelor românilor, alături de rock și muzica electro. La link-ul de mai jos puteți asculta și vizualiza toate genurile muzicale care au intrat în concurs: https://www.youtube.com/hashtag/octaviamusicchallenge .", spune Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA România.

 

Călătoria muzicală a fost însoțită de o călătorie video prin frumusețile României: toate video-urile au fost filmate în peisaje autohtone românești, într-un test-drive inedit cu Noua ŠKODA OCTAVIA, oferind un contrast fascinant ritmurilor (uneori exotice) aflate în competiție.

 

Ca urmare a diversității genurilor muzicale (Electro, Tradiționala, R&B, Latino, Rock, Muzică pentru copii, Muzică clasică, Jazz), campania online s-a bucurat de un real succes în rândul publicului. Cu numai 11 postări, campania a atins un reach de peste 250.000 de afișări, iar cele aproape 1.700 de voturi în faza finală a competiției au contribuit la cele peste 12.000 de reacții totale ale publlicului.

 

Acest proiect confirmă încă o dată faptul că muzica și călătoriile cu mașina merg întotdeauna împreună. Și cum nicio competiție nu se poate încheia fără un top final, vă prezentăm mai jos genurile muzicale preferate ale șoferilor români:

Locul 1: Latino  - https://youtu.be/Og3-0n_CWUs

Locul 2: Rock

Locul 3: Electro

Inregistrare newsletter

In Newsletter-ul nostru primiti regulat informatii privind produsele noastre precum si o selectie de oferte exclusive!

Datele introduse nu sunt valide. Va rugam sa incercati inca o data.

Va rugam sa selectati un mod de adresare

A intervenit o problema la abonarea la newsletter. Va rugam sa incercati inca o data mai tarziu.

checkbox_default

Va multumim!

Abonarea la newsletter a fost efectuata cu success.

Veti primi un e-mail care contine un link de confirmare. Va rugam sa confirmati accesand acest link, pentru a putea fi incheiata inregistrarea dumneavoastra.